Vereenka

... i jej świat

wielkie: LOL

Autor: Vereena, w kategorii: , o godzinie: 11:13

Moja koleżanka, w trakcie doktoryzowania się z kulturoznawstwa, zadała swoim studentom trudną pracę domową. Otóż mieli przygotować pracę pisemną na dowolny temat, byleby był on (temat) związany z szeroko rozumianą popkulturą. Jedna z prac dotyczyła heavy metalu, czyli gatunku znanego i - przynajmniej przeze mnie i Tomka - lubianego. Jako przykładowy zespół wykonujący heavy metalową muzykę studentka podała Iron Maiden (nie sposób się nie zgodzić). Następnie w pracy pojawiło się zdanie, które śmiało zasługuje na "złote usta" lub inną prestiżową nagrodę:

"W muzyce heavy metalowej częstymi motywami są zjawiska nadprzyrodzone, takie jak: las, duch, mrok i dziewica."

Tja, nie pozostaje mi nic innego, jak podzielić się ze światem tym, co ostatnio cieszy mnie niezmiernie i pokazuje jak przezabawnie potrafią wyglądać prawdziwie źli i mroczni panowie true black metalowcy z pomalowanymi twarzami:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

O mnie

Moje zdjęcie
Poznań, Wielkopolska, Poland
Po prostu cała ja :)