Vereenka

... i jej świat

Skazana na dropienie

Autor: Vereena, w kategorii: , o godzinie: 21:17



Jakiś czas temu zaczęłam grać w on-line'ową grę zwaną BloodWars. Gra mnie wciągnęła i teraz skutecznie pożera resztki mojego wolnego czasu.

W tej grze jestem okrutną i bezwzględną wampirzycą, polującą na inne okrutne i bezwzględne wampiry. Poza wzajemnym polowaniem i wysysaniem posoki w grze można jeszcze zdobywać różne fajne przedmioty, dzięki którym jest się wampirem jeszcze bardziej okrutnym i bezwzględnym. Proces znajdowania nazywa się "dropieniem". A znaleziony przedmiot to "drop" [tja, kiedy wejdziesz między wrony, musisz krakać jak i one... ;)]

Chciałabym się wszystkim pochwalić, że dziś "wydropiłam" coś baaardzo fajnego. Baaardzo piszę przez trzy "a" zupełnie świadomie i celowo. Otóż znalazłam doskonały słoneczny pierścień. Nie dość, że piękny jest i mile łechce moją babską próżność, to jeszcze pozwala robić innym wampirom "kuku". I to całkiem spore kuku.

Wspominałam już, że w tej grze jestem okrutna i bezwzględna? :)))

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

O mnie

Moje zdjęcie
Poznań, Wielkopolska, Poland
Po prostu cała ja :)